Elvira rapporterar

Godmorgon på er alla sköningar!

Jag väckte mama av att jag låg o pratade i morse, hon mumlade nåt om att jag kunde prata lite tystare så hon kunde sova, men tji fick hon.

Hon bytte blöjan på mig i sängen sen satt hon o pratade lite med mig. Jag tränade mina benmuskler med att sparka henne i magen och jag måste ha blivit jättestark för helt plötsligt ramlar hon omkull. Rätt ner på kudden med täcket över sig.
Hon ville nog leka kurragömma, men meningen är ju att man inte ska se vart man gömmer sig, så jag sa till henne att jag inte ville leka.

Papa hade inte gått till jobbet än så jag pratade lite med honom oxå. Han säger till mama att hon får det bästa? Det bästa av vad, undrar jag?

Han menade mig, han tycker att jag bara är gnällig när han kommer hem, det är ju tur att han är så himla rolig. Ja menar han är inte själv så munter när han är trött o utarbetad.........dummer!

Idag står det städ på mamas schema och själv ska jag öva på att hålla tal och hålla nacken uppe. Sen blir det en långis i vagnen, det är de bästa jag vet, man ser så mkt saker då.

Imon får jag träffa mormor o morfar igen, för papa ska ha styrelsemöte......... jätteviktigt när det inte finns nåt lag att ha styrelsemöte om.

Puss på er!
 Skillnaden i viktklassen är enorm.........flera hundra gramm!


Kommentarer
Postat av: Fidelie

Vad då viktskillnad??

2009-09-08 @ 22:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0