Elvira rapporterar

Iaf så har vi nu varit på stan en stund, jag låg o tittade på allt vi gick förbi och slumrade till en stund.

På BVC skulle vi inte vara förrens kl 13.00. Jag pratade lite med personalen på öppnaförskolan innan. Hon frågade om jag var kille!!!!!! Jag sa till henne att gubbe kan du vara själv.
Dom sa att jag var välkommen på fredag till öppna förskolan för bebisar mellan 2-4 månader. Jag kommer gärna. Sen tjatade dom på mig att jag skulle gå på deras babymassage som dom har i examensarbete..... självklart ställer jag på lite massage. Frågade om dom kunde massera mama oxå, men detta var visst bara för bebisar..... tur för mig!

Vågen stannade på 5590g från 5350g så lite har man ju lagt på sig. Jag har växt från 56,4 till hela 59 cm, så snart ni, spräcker jag 60 cm sträcket!

På vägen ut var det papagrupp på öppna och det var lite tomt på papor, så mama erbjöd sig att klä ut sig till man och säga att jag var en treårig dvärg, dom skrattade, men släppte inte in oss. Attans jag som såg potentiella killar till mig därinne.

Nej ni, ska ta mig en tupplur nu innan papa kommer hem.

Så här snygg har jag varit idag!


Sen är jag så här söt LUDWIG!!!!!


Puss!

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Guuuudars va söt!! :)

2009-09-07 @ 19:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0