Elvira rapporterar

Jaaa ni vad ska man igentligen säga?
Stackars mama, upp tidigt idag för att resa hem med mig till jönköping.

Farfar körde för han går taxiutbildning där. Men väl hemma så fick min mama en smärre chock. Blommorna var inte vattnade och tvätten svämmade över.
O papa hade på nåt konstigt sätt installerat en garderob på mamas sida av sängen, så där kunde vi inte lägga oss.
Jag pratade genast med papa att så här kan det inte få vara, han bara log, pussade mig och höll me. Jag kan ju inte skälla på honom när han bara myser med mig.

Jag har iaf varit jättesnäll mot mama idag så hon har fått sova en liten stund. Allt för min mama.

Så nu är jag nybadad och pratar med papa på skötbordet och han ska klä på mig pyjamasen jag fick av mormor, det går inte så bra, men med mamas hjälp går allt.

TUR du papa att vi har mama annars hade både du o jag svultit ihjäl och enzo me!


Igårkväll så satt jag i godan ro i mamas knä och tittade på sverige mot ungern i fotboll. När min morbror helt plötsligt flyger upp o skriker och jag börjar oxå självklart skrika.
Mormor sa förlåt att vi skrämde dig, men så var inte fallet, jag blev oxå glad när Zlatan gjorde målet på övertid och skriket var ett glädjetjut.



Så här slapp har papa varit under veckan mama o jag vart borta.......... skärpning papa!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0