Elvira rapporterar

Nu kom dom äntligen hem och jag sov. Konstigt nog så sover jag alltid när det händer roliga saker, undra vems fel det är?

Fredag idag och vi har varit på stan med mormor och thea.


Nappen skär sig lite, men vem bryr sig????

Mama köpte nya sockar till mig. Jag behöver inte ens tjata till mig saker jag får det ändå.
Mormor köpte en klänning och det var ´ju tur för det har hon ju inga innan......... not, bara en sisådär 100 st, men mer för mig att klä ut mig i när jag blir större.

Sen fikade dom med smörgåstårta.... låter attans gott, men fick man smaka? NEJ!
Det blåste väldi mkt, men jag var skyddad väl i min vagn.



Nej ni mina vänner, nu ska jag vila en stund...........later!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0