Elvira rapporterar

Min mama bakade ikväll för mormor o morfar ska komma imon. Hon ger sig fasen på att det ska gå. Men som ni ser på bilden nedan så gick det inte så bra!



Papa var lite snäll o informerade om att kakan ska in i ugnen innan den ska ur formen. Nåja, nu har hon lovat att aldrig mer baka. ........... tur för oss!!!!

Jag var på BVC idag på läkarundersökning. Jag hade gått upp från 3590 till 3800 nånting, fast på längden hade det inte hänt mkt, kanske ett par mm.
Läkaren tittade på mig och sa att det fanns inga fel, tur för henne.

Mama sa att hon sövde en flicka igår och i morse var det en björn!



Sov gott alla!

Over and out

Elvira

BTW sprutan får jag nästa fredag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0