Elvira rapporterar

Mormor, jag lugnade ner mig när jag satte mig i bilen så du behöver inte vara orolig. Var bara så ivinerligt trött och när man åker bil så har man ju en förmåga att somna, eller hur!

Jag har varit hemma hos mormor o morfar en sväng ikväll och där var, va beredda nu.......... mormor, morfar, ludde, lisa, matilda, johannes, ozborne, Moster, classe, kusin Thea, kusin rufus, farfar och gammelfarmor. Kan ni då klandra mig för att jag blev trött och ville sova?

Papa klippte sig hos nån han vägrar sluta att gå till, så varje gång det står klipp på schemat så är det bara att fara hem till tranås. Dyra klippningar där!

Men nu är vi iaf (i alla fall, mormor!) hemma och jag ska sova, för imon ska det tas sprutor......två st tillome.

Ja ni, tänk på mig vid en halv 10.

Puss på er alla

Over and out

Elvira



Om ni undrar vem det är som rivit mig så är det mama!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0