Elvira rapporterar



Jaha ni alla fyra läsare, mormor, farfar, moster och nån enstaka okänd. Då var vi tillbaka i Jönköping igen.
För er som inte vet så spenderade jag helgen med föräldrar och enzo nere i gbg. Det var riktigt kul även om jag kanske inte visade mig på min bästa sida.
Vi sov hos Johan och Hanna + deras två barn Julia och Emil. Emil är faktist bara 4 dagar äldre än mig och det kan man faktist inte tro när man ser oss för vi ser lika gammla ut.



Jag var upp med mama på hennes jobb och hälsade på tanter och gubbar (inkluderat Linda) som tyckte jag var SÖTASTE FLICKAN DOM SETT (de du ludde). Smiiiille tänkte jag för att charma dom lite till.

JAg har inte sovit så bra i helgen och då har jag varit lite kinkig. Men dom ska inte klandra mig för mama o papa är precis likadana, sover bäst i sin egen säng med sitt eget täcke.
Jag har fått en bitring av mama och sen så har jag börjat äta ersättning.

Jag testade det på kvällen så att jag skulle få i mig riktigt med mat innan ja somna. Mama blev otroligt glad att det funkade utan några problem. Till mitt försvar säger jag att är man riktigt RIKTIGT hungrig äter man vad som helst!

Innan vi skulle åka hem igår så hittade papa inte bilnyklen och han blev jätte irriterad. Han sprang upp o ner och jag skrek på honom att han inte fick vara irriterad. Det hjälpte inte, så jag skrek ännu högre.
Tillslut så skulle vi tillbaka upp i lägenheten, då såg papa lappen. "Bilnyckel Upphittad, ring Ulf" kan man förklara lättnaden i papas ögon skulle jag göra det, men jag såg inte för jag satt hos mama o skrek på henne lite.

Så nu är vi åter i vardagen och jag har bajsat igår. På onsdag ska jag ta spruta och då ska jag hålla mama i handen....... hårt!


Over and Out

Elvira


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0