Elvira rapporterar

Idag ni har jag fått grejer.

Först kom mormor o morfar med min nya gåstol, som fortfarande är lite stor men mama sa att jag kommer snart växa i den. Hoppas det!
Sen hade dom med sig en ställning till badkaret så att jag kan ligga själv och bada så inte mama o papa behöver hålla i mig.
Jag tog mig ett dopp nu ikväll, fast mama var tvungen att hålla i den annars skulle jag hoppa ur. Hon tyckte att jag spratlade lite väl mkt, men jag sa bara att jag övar för os 2024 när jag är 15 år. Mama sa att hon inte var nån kinesisk tränare som vill se resultat redan nu. Jag kan gott vänta ett par månader.
Papa kom hem vid halv 5 nångång och då hade han med sig kissobajs till mama, ett par mysdjur. Hon blev överlycklig och sa att jag gärna fick krama dom med. Men mama tyckte jag, vem vill krama kiss o bajs.

Kanske vi skulle ge ett par till Patrik då, han som har för vana att äta bajs (mama sa det inte jag) ;o)

Så nu ska jag hoppa isäng och sova gott med mitt nya täcke.

Puss på er alla Farmor, Farfar, Mormor o Morfar

Nu den sötaste flickan som finns



Over and Out

Elvira


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0