Elvira rapporterar

Idag är jag 11 veckor, kan ni fatta att jag är så gammal. Mama säger att det är jag inte alls, men hon vet inte hur det känns.
Jag tar nästan bara stl 62 nu, så jag har ju växt en massa.
Annars har det inte alls hänt så mkt. Mama har tvättat hela dagen. Nytvättade lakan i sängen är attans gott. Sen har jag badat ikväll. Jag älskar att bada, bara det att jag börjar bli lite stor för baljan så snart måste dom komma på nåt nytt!
Varit lite arg ikväll, men mama krama mig länge så jag somnade tillslut, men bara för en liten stund, man kan ju inte sova för då missar man ju allt det roliga.¨

Imorgon händer inget och då ska vi bara vara. Kanske åka ner en sväng på stan, men bara kanske.
Mormor o morfar kommer på torsdag och morfar ska skriva upp för taxikortet. Det kommer att gå alleles utmärkt.

Dax för sängen.

Sov gott alla.

Hej Farfar!



Jag några timmar gammal!




Jag ca 11 veckor.

I am Big Big Girl!

Over and out

Elvira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0