Elvira rapporterar

Igår var det dop för hela slanten och det var roligt, fast jag sov mestadels.

Wincent Eddie Erik blev hans namn och tråkigt nog satt jag för långt ifrån för att prästen skulle lyckas skvätta vatten på mig!
Dopet ägde rum i Norra Solberga Kyrka



Pappa är fadder även till Wincent som han är till Milton och han var en riktig pingla tänkte jag, men det låter ju lite tjejigt så får väl skriva att min pappa är riktigt stilig!



Jag var klädd i bara MEXX kläder och var så söt, men mama lyckades inte få nån bild på det så ni kan ju tänka er om jag är slt i vanliga fall så var jag en riktigt susig sej (tjusig tjej) nu!

Nästan alla av papas gamla kompisar var där med sina barn och det finns ett par. Vi har Julia, Emil, Eliott, Tyra och Alfons. Sen var det ju dopkillen Wincent med bror Milton.
Det var massa barn men inte ett enda skrik, rätt så otroligt att jag redan är så väluppfostrad.

Mama tog en bild på papa och två av hans kompisar som ble riktigt bra



På bilden är det papa, Dick och Adam, attans stiliga killar!

Nej ni jag ska vila mig en stund nu för efter middagen ska jag hälsa på tjejer och vi ska fika, mama får sjlävklart oxå följa med.

Förresten så fanns det en lite bra bild på mig!



Ignorera det faktum att jag biter på naglarn!

Over and Out

Elvira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0