Elvira rapporterar

Jag glömde ju skriva om innebandyn i fredags.

Mama gick med mig hemifrån vid 20 i 8 för jag var inte på mitt bästa humör. Vagnen har alltid en lugnande inverkan på mig.
Mama höll på att inte hitta dit, men iaf vi var där vid stratskottet. Tjejerna kämpade bra och Patrik som är min morbror är deras Coach. Han höll på att äta upp tavlan som han målar anfall på. Lisa hans tjej var inte med för hon hade ont i "knäet" (schhh mensverk) och satt på bänken o stöttade sina lagkamrater. Hon vinkade till mig oxå. Tihi ho är för go!!!



Lisa sitter längst till vänster och Patrik står längst till höger.

Dom vann med 1-0 skönt. O jag var lite arg under matchen oxå, men mama höll ner mig o visade vem som bestämde, så jag somnade.

Sen slog jag inte igen mina blå förrens 12 nån gång, kanske ska bli lite gladare innan dom skickar iväg mig till ett fosterhem!!!!!!
Men som tur är så är jag jäkligt söt, så dom skulle nog sakna mig.



Här ligger jag på matchen i min träningsoverall........ tack Petra o Börje!

Idag blir det dop för hela slanten, vi ses ikväll!

Over and out

Elvira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0