Elvira rapporterar

Idag har farfar och gamlefarmor varit här och pratat med mig. Jag försökte visa mig på min bästa sida, men inte så lätt när magen krånglar.
Så det blir mer bilder idag!

Här ser vi dem spatsera i jönköping, jag ligger i vagnen!



Sen har vi farfar som försöker att vara stålmannen, men lyckas sällan. Han kan ju inte flyga!!!! Farfar alltså!



När vi kom hem blev det ett foto på dem 4:a generationerna. Jag tror att Britta är glad att jag är tjej så det väger upp lite, så mkt killar där annars.



Attans vilken pärla till familj!

Nähä nu säger mama att jag ska sova, men jag lovar att skriva mer imon....... då blir det ju det stora dopet i solberga. Så har jag tur så kanske prästen skvätter lite vigvatten på mig oxå!

Pussen på bussen

Over and out
Elvira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0