Elvira rapporterar

Nu ni mina vänner, så ska jag för er berätta, vad en Vira gjorde en dag i skööööna september!

Öppnaförskolan here I come, fast idag var jag lite kinkig. Man har en tendens att bli det när man inte bajsat på över en vecka. Däremot släpper jag väder hela tiden och mama säger att det luktar värre än när papa lägger sina bäsar!!!! Min gamlafarmor hade sagt "blås på bara"!!!

Klädsel idag var klänning med ankstjärt strumpbyxor, I´m a girl you know!!!!!!!
Skulle igentligen haft på mig klänningen moster hade med sig igår, men den var lite liten, så det fick bli ett annat Thea ärvt plagg.


Ni ser ju själva, den var lite liten, men attans va söt jag är!

Det bar av på stan med mama sen, hon köpte en ny plånbok. Hon hävdar att det måste bli mer mama över henne, så det blev en med många kortfack, för alla nya medlemskap. Mama o jag ska ut o jaga rabatter nu under hösten!

Sen blev det återigen lite nackträning och det går bättre och bättre som ni ser!!!!!



Lite dålig hårdag hade jag visst me!

Btw (by the way=förresten, mormor översatt för din skull!!) så fick jag en träfigur av farmor o faster när dom var här senast och tjenade på mig. Mama satte den jämte skötbordet och när jag inte är tvungen att titta på mama o papa o skratta så går mina ögon till den. Jag tror det skall föreställa bamse.
Så här ser den ut!



Bra kontraster för mig att se! OCH mycket sötare än mama o papa!

Nähä, ska ta o vila en stund ska nämeligen ner till jönköpingssporthall o kolla innebandy för min morbror tränar Tranås Damlag, så det kanske blir lite bilder därifrån imorgon.

Till er alla ta hand om er och glöm inte tvätta händerna ;o)

Over and out

Elvira

Kommentarer
Postat av: Melisa

gud vad flickan är söt!

2009-09-18 @ 21:29:51
URL: http://mellemelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0