Elvira rapporterar

Idag tänkte jag beskriva dagen i bilder.

Moster, kusiner och mamas kusin har varit här idag.

Rufus tog kontrollen för att äta den, men jag skrek, AJABAJA. Hur svårt kan det vara igentligen att förstå. Jag har ALDRIG rört en enda kontroll!




Thea hoppade i mamas o papas säng
så hon ville stänga dörren. Hon är en busunge den där thea. MIN FÖREBILD!



Mamas kusin Malin ville inte vara med på  nåt foto, men det struntade mama i och tog kort ändå.



Dom hade med sig sin hund Eira, som bara är 5 månader, hon är så söt o pluffig och en riktig liten busa!




Sen diskade mama fidde efter middagen och hon hade lite sockerfall så hon var tvungen att smaka lite på vaniljbullen innan vi skulle fika. Det är inte fredag idag!!



Dom åkte hem någon gång vid 4:a så då gick mama och jag o enzo ut en sväng. Enzo rullade sig i gräset inte långt från där han hade bajsat. Visst är han söt min hund!



Sen låg jag i godan ro o kollade in trädtopparna och så bad jag mama ta ett kort, sett från min synvinkel......


.......... ni inser väl att det inte är så roligt att ligga ner hela tiden!


Tillsammans bar det av hemmåt i höstsolen för att............


......träna på att lyfta nacken på skötbordet och det gick faktist bra.



Så nu mina vänner ska Vira sova och önskar er alla en god natt, så ses vi imon.

Imon är det öppna förskolan........yehhaaaa!

Over and out

Elvira


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0