Elvira rapporterar

Hej Farfar!!!!!!
Hörde att du läser den varje dag, kul att du gör det, då ska jag posta önskelistan inför jul här så du vet vad du kan köpa mig........... ingen äggkokare säger mama!

Idag kommer farmor och faster och säger hej till mig, har inte sett faster sen jag bara var några veckor och nu är jag ju 10 v o 1 dag. Men dom kommer senare ikväll.

Annars blir det promenader i den underbara höst vädret.

Imon kommer kusinerna och hälsar på, med Upsy Daisy. Ni ska bara veta vad dom tjatar om Makkapakka. Mama säger att jag inte kommer att får titta på sådana barnprogram utan att det kommer att bli lärorika. Som hjärnkontoret o lilla aktuellt. KUL............NOT!
Jag vill ju se "dom tre vännerna o jerry" och pippi långstrump, men mama säger att astrid lindgren bara lär barnen en massa hyss och jag ska bli lika snäll som min faster sara varit........ som om det är möjligt!

Jag ska bli som Emil, en massa hyss och man ska ju inte vara sämmre än papa som bajsade i vattnet i hätte. Dumma papa, bajsa på fiskarnas mat!

Nej ni, sov länge idag och nu ska vi ut en sväng. Försökte även prata med enzo, men det är ju lönlöst...... han struntar totallt i mig.



Inte en blick men jag är glad för det.

Over and out!

Elvira

Kommentarer
Postat av: sandra, melinas mamma<3

jo det var lite trist... :p men var bara en minuts frånnvaro så =)

2009-09-16 @ 10:39:08
URL: http://sandriiisch.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej elwira. EN jättte fin dagbok du har gjort ur din syn vinkel......ha ha

mvh tomas andreae

2009-10-04 @ 21:03:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0