Elvira rapporterar

Igår var jag världens snällaste bebis enligt mama och hon önskade att en sådan dag infaller snart igen! Jag kan bara säga att den som lever får se!

Mama städade massor igår men hade även tid att umgås med både mig o vovven. Sånna dagar gillar jag. Papa kom hem vid 6 nångång och då hade han köpt blöjor till mig, Huggies. Dom är så attans söta. Med Nallepuh på!

Sen har jag börjat ligga i babygymmet och det kan jag säga er är träning för armar o ben, ibland lyckas jag med att komma åt en av figurerna som hänger på det och då blir det fart på mig.



Annars sitter jag i babysittern och hänger när mama pratar med mig. Jag diggar den skarpt, men när jag blir trött kan den var lite jobbig.

Dagens outfit kommer från Åhlens och lindex



Over and out

Elvira


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0