Elvira rapporterar

Hej hej hallå bloggen!

Natten var mkt bättre inatt än igår och fick sova jämte mama dom sista timmarna. Låg på hennes arm och sov, det bästa som finns.

Idag har mama gått en lång sväng med mig i vagnen och med Enzo, somnar så gott då.

Annars  har det inte hänt så mkt.
I helgen ska vi på dop, det är Wincent som ska döpas.

Själv kommer jag inte att bli döpt, vilket är fy skamm, då missar man ju alla paketen. Kanske ska göra det i hemlighet så inte mama o papa märker det.
I oktober blir det dop för Emil. Så jag kanske ska smyga in mitt huvud där när prästen skvätter vattnet.
Dom säger att jag får välja själv sen, kanske kanske inte!

Nej ni, nu ska jag busa lite med mama innan papa kommer hem.

Over and out

Elvira

Jag har en hals.........




Fast den syns inte särskilt ofta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0