Elvira rapporterar

Jag var arg inatt, skulle jag kunna prata hade jag sagt vad felet va, men jag saknade nog papa. Mama kände jag blev arg på mig för jag inte ville sluta gapa. Men igentligen när hon blir arg blir jag ju ledsen så jag blev ännu mer arg.
Men sen somnade jag och jag vet inte om mama gjorde det eller om hon låg o begrundade det faktum att hon blev arg.
På morgonen förlät jag henne genom att skrika lite till. Då blev det min moster som tog mig när mama var ute med hunden. Jag gapa lite på henne med.

Sen packade dom på mig massa kläder och då blev jag förbannad för det, fattar dom inte att jag är trött och vill sova. När man är trött då får man inte sova och när man är pigg då SKA man sova. Hur ska dom ha det igentligen?

Vi följde moster (http://mellemelle.blogg.se) till stationen och på vägen hem somnade jag som en stock. Finns inge bättre att sova i vagnen när det är lite kyligt ute.

Nu så har jag badat med mama och hon sa att hon älskar mig, tur det man börjar ju undra när hon blir lite arg. Hon förklarade oxå att det inte var meningen att bli irriterad inatt utan att det inte ska hända igen. Jag tror henne lite (tänk när jag är 16 och inte kommer hem förrens 4 på morgonen, tror ni hon blir arg då?)

Nähä nu ska jag hänga lite med papa och tala om att han ska skälla på mama.

Over and out

Elvira


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0