Elvira rapporterar

Ni skulle bara veta vad jag gjort inatt, eller kanske inte.
Jag hade sådär svårt att somna och slappna av igen igår som jag haft vissa kvällar. Mama o papa måste ju förstå att det blir lite mkt under dagen för mig ibland. Men tillslut så slocknade jag.

Vaknade nångång vid 3 och blev då lite förbannad på mama när hon lägger tillbaka mig i sängen efter jag ätit, då väker jag papa.

Sen vid kl 6 så blev jag riktigt förbannad, för då går mama upp med mig och byter blöjan o tar av mig bodyn? WHY skriker jag, hon säger att det är blött och att man sover bättre utan blöta kläder, men jag protesterar villt och säger att det gör man inte alls. Då väcker jag papa igen och moster med tror jag. Fick ligga jämte mama en stund, men kunde inte vara stilla så hon la mig i min säng igen.
Somnade TILLSLUT, men vakande vid 8 igen. NU VAR DET DAX ATT GÅ UPP!!!!!!!
Tror jag väckte papa igen............PUSS papa !!!!



Jag i delar av gårdagens outfit!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0