Elvira rapporterar

Nu ni mina vänner har jag varit på öppna förskolan med mama. Det var många bebisar där. Både flickor o pojkar. Svårt att komma ihåg alla namn, men några blev det. Tuva, Noah, Wincent, Elsa och Elma. Det var många mer, men minnet sviker ibland.

Jag var snäll, satt i babysittern och kollade när mama drack kaffe, då ville jag oxå ha. Men hon ignorerade mig. Sen blev det sångstund på ett täcke och jag la en spya eller 2 på mitt, inte mer än rättvist att dom ska tvätta när man inte blir bjuden på annat än bröstmjölk.

Avtryck i lera blev det oxå båda fötterna och en hand, hoppas att det blir bra.

Annars händer inte så mkt, Mostermelisa kommer ikväll och ska hålla mig o mama sällskap imon när papa åker o spelar poker. Det ska bli riktigt kul.

Nej ni, nu ska jag sova, för det har inte blivit så mkt av den varan idag och mama tycker att jag blir så gnällig om jag inte får lite av min skönhetssömn på dagen.

Puss

Over and Out



Min Fula Mama!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0