Elvira rapporterar

Gårdagen var jättekul  även om jag sov lite dåligt.
Papa hämtade oss kl 12 för att vi skulle fara till eksjö med honom. Han skulle göra nåt på jobbet. Så jag mama o enzo skulle syselsätta oss själva i nån timme.
Vi gick en sväng, men det blev så gräsligt varmt så vi gick tillbaka till bilen. Där fick jag mat, sen ville hon att jag skulle sova, men det ville inte jag....... som ni ser.......


o jag ser ju inte trött ut!



Lekte lite med vad som fanns till hands, mina händer.

Men iaf så slog jag igen mina blå precis när papa var klar, så vi skulle upp o hälsa på alla på hans gamla jobb.
Jag sov en stund sen kände jag att jag var tvungen att charma till mig lite extra poäng, så jag log mot alla "tanter" som stod runt omkring mig. Nnaaaaawwwww var vad man fick höra.

ANdra gången på två dagar som nån undrat om jag är en kille???? HALLLLÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!!! Hur skulle ni känna om jag kallar er för pojk o om du är en flicka o tvärtom, inte så kul......... MAMA KLÄ MIG I MER ROSA!!!!!

sen bar det av hem till mormor o morfar. Där blev det mys i mormors säng och pratade lite med dom. Sen skulle ju papa envist visa upp mig och jag protesterade villt.



Vad hjälpte det igentligen, han tyckte helt enkelt att det bara var att gilla läget och det gjorde jag.!



Men inte alltför mycket!

Vi åkte hem jättesent och jag protesterade hela vägen till gripenbergs slott, tills mama sa att nu räcker det och började sjunga. Sov du lilla videung, o vem kan vara vaken då?

Så nu ska vi se vad denna dagen har att erbjuda mig, Elvira 2 månader o 3 dagar!

Over and out!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0