Elvira rapporterar

Mormor o morfar, here we coooome!

Jag har varit arg en stund inatt, det kändes som en evighet innan mama gav mig mat. Hon försäkrar mig om att det inte var det! Svårt att tro henne!
Jag tror tillome jag väckte papa för han grymtade lite, annars drömde han nog om en gris, vad vet jag?

Nu på morgonen var mama JÄTTE trött, så jag fick underhålla mig själv. Men det gick bra, jag låg där jämte henne o berättade historier, hon måste tyckt dom var dåliga för hon somnade.
Fast papa väckte henne med en puss innan han gick till jobbet.

Jag försökte prata med enzo oxå nu på morgonen, men han var inte intresserad, han var helt paralyserad av mamas smörgås. Den enda gången han tittade på mig var när jag nös och är det de som krävs för att få hans uppmärksamhet......... då vill jag inte ha den!

Vi ska fara hem till mormor o morfar idag, men först ska vi förbi eksjö...... det skall bli kul att se staden där mama o papa föddes.........later!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0