Elvira rapporterar

Idag har min mormor o morfar varit här igen. Morfar skrev upp det sista på taxi kortet o klarade det med 12 av 16 där 11 var godkänt. Han var jätteglad och firade med en mjukglass på IKEA.

Mormor, mama o jag hade gått där en stund och mama köpte en röd hylla till mig som jag ska ha i mitt rum. Det kommer att bli så attans fint att ni kommer inte att tro mig.
Sen fick jag mitt nya skåp av morbror patrik idag och det blev jättefint, tack så mkt!

Av mormor fick jag massa saker bla annat en pyjamas med baby tiger på. Jättesöt!

Sen när papa kom hem så gick vi o hyrde film, det var jätteskönt ute. Månen var hel och stjärnklart. Jag ville somna men dom störde mig hela tiden, mama sa att jag skulle få sova när vi kom hem.

Då ble det kvällsmat, som jag fick av papa för första gången i mitt liv och det gick alldeles utmärkt. Jag åt upp allt, hela 150....... mmmmm va gott!



Det var allt jag hade att säga idag.
Vi ses imon

Over and out
Elvira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0