Elvira rapporterar

Alltså nu ska ni få höra här. Först o främst så glömde jag i torsdags att berätta att jag Elvira kan nu greppa saker. Men alltså det har jag ju kunnat länge men nu tog jag den själv. Det blev ett himmla ståhej på morgonen.
Jag ligger där i sängen i godan ro o pratar lite med mama. Hon håller då upp nappen framför mig och jag sträcker ut mina händer och tar den.
Hallå liksom, mama var tvungen att väcka papa och jag var tvungen att visa igen. Snacka om tjatiga föräldrar!

Så idag på förmiddagen så skulle mama gå på toan och papa satt vid datorn. Mama la mig på golvet o storarummet. Hon la mig på magen. Hon lämnar mig för att gå på toan och då, då passar jag på. Svich så ligger jag på ryggen. Lite skrämmande var det faktist så jag ropade på mama, som blev helt galen och sprang o hämtade papa igen. Det var ett evigt ståhej om detta ett bra tag. Mama ringde mormor och papa la mig på magen igen och tog fram videokameran. Fast ni vet, envis som jag är så vände jag inte på mig igen. Kommer att köra med detta för all framtid när jag inte får som jag vill, ni såg ju inte min första vändning....... hehe!

Ikea med farfar o gamlefarmor, jag sov, så jag kan inte berätta vad som hände. Mama köpte iaf nya gardiner. Kul! Inget till mig, taskigt! Här får man för man är snäll o sover!

Så nu ropar sängen, gonatt på er alla!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0