Elvira rapporterar

NU ska ni få höra dagen har varit alldeles utmärk rolig för mig.
Vi började på kyrkans öppna förskola och lekte lite med barnen där, sen så var det sångstund och då sjöng vi papas favvo sång. En liten vick på rumpan affär!

Sen sov jag länge när vi kom hem och mama hon lagade middag, eller middag det var kyckling sallad och jag är ledsen att jag inte kan kalla det för middag. Vem äter grönt mer än djur igentligen?

Nåja sen kom papa hem och vi kramades lite så gav han mig mat medans mama fixade smörgåsar till dem. Jag åt massor och sen kräktes jag en flod, men mama lyckades fånga upp allt i en handduk så det inte kom sängen.

Det bar sen av till basketmatchen, min allra första och denna utstyrsel hade jag då.......



Det hände det roligaste på hela veckan på matchen.
Mama och jag går in och sätter oss på en bänk, hon håller mig i knäet så jag ska kunna se bra. Då kommer det fram en man från papas lag och säger,
- Welcom to sweden!!!!
Mama såg ut som ett frågetecken och svarade, vad vill du jag ska säga.......? Thank You?

Då trodde han att mama var gift med papas lagkamrat från Lettland. Då fick hon sig ett riktigt gott skratt.
Matchen vann dom överlägset med 70 poäng eller nåt. Det såg ut som det andra laget var typ 14 år allihopa. Så det kan inte vara så långt kvar tills jag kan börja.

Ja ni iaf så ska jag sova och mama o papa med, imon bär det av till öppna förskolan och massage.

love you

Over and out
Elvira

Kommentarer
Postat av: Fidelie

Så söt allså. Verkar vara himla nöjd med livet!!

2009-10-23 @ 22:12:58
Postat av: Fidelie

Glömde skriva Bra matchning

2009-10-23 @ 22:14:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0