Elvira rapporterar

Nu har farfar varit igång igen och tjatat att jag ska skriva, ibland ska jag tala om för dig så får man nåt som kallas skrivkramp.
Det har jag inte!
Alltihopa är mamas fel. Hon klagar på att hon är så trött hela tiden, men liksom halllå, sov då! Kan jag rå för att hon är vaken varje gång jag vaknar på natten? Kanske, kanske inte.

Denna vecka har vi inte alls gjort nåt, jag är ju fortfarande väldi glad över sakerna jag fick när hon var i ullared så det är ju bra. Sen går hon runt o gnäller hela tiden att hon är så ful....... mama är riktigt konstig denna vecka. Hon skyller allt på PMS, vad fasen det nu är?
Papa däremot är typ världens bästa, han kramar mig massor och igår fick jag somna i hans famn, det är nog det det jag gillar mest. När mama ska söva mig så får jag ligga själv i min säng och gapa lite och in kommer hon, då tror jag hon ska ta upp mig, men nej. In med nappen över med barba filten sen går hon igen.
Hemligt är att jag ger igen för det på natten sen, men det vet inte mama!

Imon kanske det blir öppnaförskolan på kyrkan här nere, mama tycker att jag kan behöva det då dom inte döper mig, men jag vet att allt handlar om fika för henne.

Ska se om jag kanske hittar nån bild att lägga ut...



Fatta vad snäll jag är som delar med mig av MITT täcke och kudde.

Måste visa en sak till och jag skäms nästan, men mama har bakat igen och denna gången blev resultatet.....


..........PERFECT

Älska varandra
Over and out
Elvira

Kommentarer
Postat av: lisa

elvira elvira du är så söööt! du måste berätta för mamma att hon är en snygging!

2009-10-23 @ 13:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0