Elvira rapporterar

Det var ett tag sen jag skrev nu och det känns som om det kanske har hänt lite.
Mama o jag följde med mormor o morfar hem igår. Papa blev ledsen och nu saknar han mig och mama oxå kanske.

Va lugn papa vi kommer snart, we love you!

Jag är på mitt bästa humör nu för tiden och mama bara älskar mig mer o mer säge hon.

Papa tvingade mig att se matchen mellan sverige och danmark i lördags.



Jag gav dom mitt fulla stöd, men det hjälpte inte hur mkt jag låg där och hejade, det blev inga mål för det!

Så nu ni på söndag ska jag vara enzam med papa för mama ska till ullared och handla kläder till mig. Ibland har man tur.

Sov gott alla! Over and out
Elvira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0