Elvira rapporterar

Jag är i Tranås hos mormor o morfar för pap ska på styrelsemöte här ikväll. Han är visst en viktig person.
Så jag har visat en bra sida och en dålig. Igår vaknade jag vid halv 7 och var jätte arg. Mama försökte trösta mig, men hon lyckades inte så bra. Fast efter en stund så lugnade jag ner mig.
Morfar kom vid en kvart över 11 och hade då klarat uppkörningen på taxikortet..... GRATTIS!!!!!
Mama o morfar åt ute medans jag sov i bilstolen. Mama skulle sen på besiktning av nedre regionerna efter förlossningen och det var tipp topp. Så inga 2:or där.

Jag sov länge igår och efter att vi kom till tranås så träffade jag moste och kusinerna och sen mamas kompis rebecca med hennes två barn, Noah o Gry!

Jag ska ner med mama på stan sen så jag skriver nog en bit senare

...... later

over and out

Elvira



Min moster (
http://mellemelle.blogg.se) har tagit bilden, hon är super duktig.

NU ÄVEN I SVARTVITT!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0