Elvira rapporterar

Som jag lovad igår fast en dag försent så kommer dom nya gardinerna här och lite annat smått o gott........ ;o)

 Framsida!
Baksida
 Styling av mama som vet att hon inte är nån Simon o Tomas, men hon gör så gott hon kan. (Märk Farfar hur det inte syns nån furu!!!!)
 En av dom nya kuddarna!

Och sist men defenitivt inte minst, mamas senaste bakverk.......



...... gott!

Min stackars mama satt där med kaffekoppen i handen och en dröm i andra och alldeles ensam. Men hon försäkrade mig om att jag var hennes bästaste vän och det räcker gott o väl med mitt sällskap....... naaawwww!

Puss

Over and out

Elvira


Kommentarer
Postat av: Fidelie

Mkt fina gardiner din mamma har köpt. Skulle gärna vilja provsmaka hennes fina kakor. En liten mix så att säga

2009-10-29 @ 11:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0