Elvira rapporterar

Papa kommer att vara borta hela dagen idag, först är det jobb, sen match och tillsist ska dom gå o kolla på fotboll. Tycker mama borde klaga mer på att han är hemma så lite, fast jag vill ju inte säga nåt.

Igår blev det en långpromenad med vovven och det var så skönt ute, för en gång skull så lös solen på oss. Mama vekade mkt gladare oxå. Igentligen är det rätt svårt för barn att veta vad det är som rör sig däruppe hos våra föräldrar. Fatta då hur enkelt det igentligen är att förstå oss. Mat, sova, leka och kramas. Det är vad jag behöver och kanske en ny blöja då och då.

Solen lyser där ute idag oxå och mama säger att det blir promenad idag me. Hon sa att hon kanske tillome skulle ta med sig lite bröd o ge ankorna som är nere vid den lilla dammen. Om inte enzo äter upp dom först vill säga.

Ja ni så nu ska jag ta min morgonlur så mama kan bädda och göra sånt vuxna gör. För att sen när jag vaknar, krama mig.

Ha det bra allihopa
Over and out
Elvira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0