Elvira rapporterar


Jag funderar på vad mitt nästa inlägg ska handla om!

Så här ser det ut nu för tiden när jag sitter med mama o dikterar ihop inläggen till bloggen. Jag finner det lite svårt att nå tangenterna när armarna inte är så långa så det är ju tur mama finns annars hade detta aldrig gått.

PÅ tal om nåt helt annat så är det om två veckor på söndagen den 8:onde november Fars Dag och nu kommer jag till det dilemmat vad man ska ge sin käre far sen nästan fyra månader tillbaka. Han har ju funnits där för mig natt som dag i glädje och skrik och framförallt när mama var på ullared. Utan han hade jag aldrig klarat detta. Men jag ska nog hitta på nåt!

Min kära mama har färgat håret och det blev väl bra, jag struntar igentligen i vilket för jag drar ju bara i det men här kommer en före och en efter bild



Ganska bra ble det.

Nähä då var det dax att ta tag i vardagen, vi ska snart ut me enzo. Mama ska bara klä på oss först och kanske bädda.
Jag kommer ikväll att lägga ut en bild på dom nya gardinerna i storarummet........ åhhh så fina.

Pussen på bussen


VA, Stick sa jag!

Over and our Elvira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0