Elvira rapporterar

PÅ morgonen brukar jag ligga i sängen så får jag babygymmet över mig och jag kan leka länge. Det är så kul att se saker röra sig när man sparkar eller petar på dom.
Igår var Eddie här med Milton o Wincent. Jag köt Wincent låna min gåstol men inte före jag hade testat den. Mama sa att det gick mkt bättre denna gången än vad det gjorde senast när jag bara föll på bordet.

Vi åkte sen förbio o tittade på ett hus som papa ville vi skulle köpa men han kunde inte följa med o titta på det så det blir jag o mama som får göra det idag.
Ica Maxi är inte så kul, så jag somnade i vagnen, men det gjorde inget för jag fick en leksak ändå. Det ser ni alla andra ungar, det lönar sig att inte tjata.

Jag har fått medicin till svampen i munnen och jag tycker det är det äckligast som finns, men ändå måste dom ge mig det. 4 ggr per dag, fy vad jag ska ge igen sen när jag kan gå!

Så nu har papa gått iväg för han skulle till kalmar och spela basket och jag hoppas verkligen att dom vinner. Min papa är superduktig på att spela basket.
Mama o jag ska iväg o titta på huset sen. Jag berättar ikväll hur det såg ut.

Puss o kram
Over and out

Elvira


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0