Elvira rapporterar

Hegen har gått förbi med svindlande fart och det har funnits saker att göra hela tiden!
I fredags  åkte vi hem till mormor o morfar en sväng och åt grillat med Hazzelbackspotatis. Mama sa att det var det godaste hon ätit på länge. Farfar var oxå där och tjatade lite.
Lördagen så var mama o jag o tittade på innebandy när min morbror är coach för damerna. Det ble förslust med 2-1, men dom kämpade ändå väl. Lisa höll mig o mama sällskap under matchen.
Sen åkte vi hem till tjurpapa som inte gjort nåt, då blev mama arg och det blev jag me. Men jag fick lite mat så lugnade jag ner mig och somnade en stund till.

Idag så har vi varit en sväng på A6 för papa behöver nya kläder, han har inga som han säger varje morgon innnan han ska till jobbet. Börjar bli lite tjatigt nu så jag kanske ska låna honom nån kjol.
Sen bar det av till sporthallen igen och min andra morbror spelade match, det blev 2-4 så vinst till oss. Jag gav dom mitt fulla stöd bara det att jag hade HV 71 jackan på mig så det blev lite fel ändå.

Så nu är det kväll o jag har precis ätit välling som mama gjorde fel så jag klagade, men då undrade dom vad som var fel. Men hallå hur skulle ni känna om jag spädde ut eran Cokacola med vatten? Så kändes det!

Ha det bäst alla

Happy Halloween på er
Over and out
Elvira


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0