Elvira rapporterar

Mama lägger mig i sängen en si sådär 21.30 eller nåt, sen när mama o papa ska lägga sig så väcker dom mig. Hallå kan man då rå för att man vill ligga där i prata lite med dem? Hmmmmmm?? Mama sssshhhhhhhade mig och sa att nu ska små barn sova, men halllååååå det hade jag ju gjort. DOM VÄCKTE MIG JU!

Somnade iaf tillslut och mama säger att det har varit en rellativt bra natt, jag har bara legat jämte henne på morgonsidan och sparkat henne i ryggen. Massage hävdar ju jag att det är.

Annars då, vad händer?

Idag blir det kanske att leta upp adventsljusstakarna eftersom det snart är jul och mama vet inte riktigt vart dom är efter flytten. Men vi hittar dom nog.

Onsdag är det öppna förskolan för 4-7 månaders gruppen och det är första gången för mig. Jag är så nyfiken. Samtidigt ska mama o jag gå på matinformation för mig och det ska bli SUPER!!!

Torsdag är det kanske öppna i kyrkan, men vi vet inte än.

Fredag MMMMMYYYYYYYYSSSSSSS

Lördag o söndag ska mama jobba och då kommer Moster Melisa till mig på Lördagen o har hand om mig ett par timmar när papa är o spelar match.
Nästa vecka blir det väg o mät för min del och så ska jag få 5 månaders vaccinationen. Jag ska bita ihop och göra som papa gjorde när han vaccinerade sig mot svinis....... gråta!!!! (Mama säger att han inte gjorde det, men jag såg allt)

Så nu, ska jag vila en stund innan jag tar tag i mama o går med Enzo en långa sväng.

Puss på er alla

Over and out
Elvira¨



Jo jag glömde o säga att mama o papa har valt tapeter till lägenheten, jag lägger ut bilder på dom som dom valt under dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0