Elvira rapporterar

Det blir inte så mkt skrivande här för stunden och jag kan enbart säga att det är mamas fel! Hon är lite trött och tycker det mesta är tråkigt nu så jag har fullt upp med att hålla henne på gott humör. Vilket inte alltid är det lättaste. Det blir alltid mer enkelt när papa kommer hem och kan hjälpa mig. Han är en jäkel på att få mama att le!

Helgen har gått förbi med rasande fart och jag kan bara säga Phu!!!!!

Thea o Rufus med deras föräldrar har varit här i helgen och det har varit attans roligt. Papa o Theas papa Classe var på HV71 matchen igår som dom förlorade. Tråkigt, jag hävdar att det är papas fel som inte tog med mig!

Mama o Moster lekte med oss hela kvällen, jag o Thea fick bada när Rufus somnat. Jag skvätte massa vatten på Thea och då skvätte hon tillbaka, men jag sparkade lite till i vattnet så det bara flög vatten överallt. Det är verkligen det bästa som finns att bada.

Mama har fått jobb och om jag skulle kunna visa hur ledsen jag är att hon ska lämna mig ensam så, skulle eran dator gå sönder. Hon säger med lugn röst, att jag inte blir själv utan att papa ska vara hemma med mig o Enzo. Skööönt, bara papa o ja, då blire en massa fuffens...... o inget städ (mama sa detta!)

Nästa helg börjar hon och jag är lite glad för hennes skull med, hon måste ju tröttna på att vara tillsammans med enzo hela tiden, jag sover ju emellanåt...... hhahahah!

Det blir lite bilder med, först på en ledsen Thea o Rufus



Men deras Mama o Papa försvann för att lägga saker i bilen!

Sen på mig när jag äter sköldpadda



Sen en när jag bara är söt helt enkelt!



Over and out
Elvira


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0