Elvira rapporterar

Det var ju några dagar sen som jag skrev nu och det beror på att mama o jag har varit hemma hos familjen.
Vi har firat min kusin Rufus som fyllde 1 och så min morbro som fyllde 25 (33).
Rufus fick av oss som mama köpt, en massa småböcker med barbapapa och så namnlappar, som man kan både stryka o klistra på. (http://namnlappen.se), jättebra grejer.
Morbror Patrik fick en rakaparat som han blev jätteglad för. Han testade den meddetsamma. Toker!

Igår så var Thea hos mormor oxå, vi busade massor och hon var jättenära att bjuda mig på glass men mama var framme och sa att jag inte fick. Attans oxå, den som såg så god ut.



Jag fick gott nöja mig med min hand, inte lika god, men men!

Så nu är vi tillbaka i Jönköping igen, hemma hos papa som nu lämnat oss för en lättare träning. Han är inte riktigt klokig.
Imon blir det spruta men inte för mig utan för mama o papa........ mohahhaa, rätt åt dom.

Over and out
Elvira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0