Elvira rapporterar

Tjena tjena mittenbena!

Idag ska jag börja med att skicka den största grattiskramen man kan skicka till sin kusin.
Rufus 1 år, GRATTIS!!!



Helgen har varit rolig, mama o moster har skrattat åt det mesta, tur man inte har så dålig humor då. Henning han liksom bara hänger me på ett hörn. Men han är go, inte lika busig som papa men go!


Gosigos!

I söndags var det fars dag o eftersom min egen papa inte var hemma så var jag tvungen att vänta med att ge paketen. Morfar fick sin av mama, en HV71 mössa, jag tror han blev glad.
Papa kom vid halv 4 och då fick han sin present, en jacka och han blev jätteglad.

Sen kom denna person


Mama visste int vem det var, fast hon lät honom stanna för han såg hungrig ut.......... haha farfar!!!!!

Jag fick sitta i luddes knä och han busade med mig....



han är inte riktigt klokig som Thea säger.

Mormor tog mig till köksbordet och disskuterade vilken mat jag skulle smaka först....



..... det blev blåbär, tyvärr finns ingen bild på detta bara video. Men jag tyckte det var gott.

Igår var det vägar o mätartime.
Vågen stannade på 6735 och längden var 62,5. De ni!
Nästa gång är det vaccination igen........ kanske ska ta med papa denna gången!

Puss på er och tack för att ni kommer till oss o hälsar på, det gör mama glad!

Over and out
Elvira


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilka fina bilder! :)



kramis

2009-11-10 @ 19:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0