Elvira rapporterar

IDAG är JAG 4:a månader och äntligen får jag börja testa käk. Kan inte förklara med ord hur glad jag är för detta.
Dagen har spenderats med mama, moster o Henning. Vi har inte gjort alltför mkt. Vi gick en sväng och tog en kaffe på donken.
Mama lagade mat sen, mat som jag inte fick smaka. Men jag gav igen med full styrka då jag bestämde mig för att bajsa under pågående mat och bak. Haha tänkte jag, fick dom!
Snäll är jag!

Sen ble det foton, massa roliga, lägger upp några här.



Godmorgon!





Lisa o Klänning, nej jag menar Henning...... o sist men inte minst, mama!



Imon blir det maaaaat

Over and out
Elvira

Ni måste bar kolla in dessa tavlor sa mama så underbart söta.

www.artbyangel.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0