Elvira rapporterar

Nu sitter vi här, mama o jag. Det är lördag morgon och vi båda har ätit frukost. Mama kaffe och gröt och jag det vanliga, tillägg! Jag är på superhumör och mama ser allt lite trött ut. Jag kramar henne en gång extra för att ge henne lite energi. Det är idag det gäller, mama ska börja jobba och jag kommer sakna henne som tusan. Men hon säger att det bara är på helgen nångång och inte jämt, så vi kan fortsätta mysa under veckorna.

Igår smakade jag gröt för första gången och hör o häpna att jag tyckte det var gott, inga konstiga grimaser och jag ville ha mer. Mama blev så glad att äntligen nåt man stoppar i min mun som jag tycker om.
Så det blir till att provsmaka några dagar sen ska jag äta det nån gång under dagen istället för tillägg. Jag sitter i min barnstol vid bordet då och känner mig så stor.

Moster Melisa kommer idag och tar hand om mig dom timmarna som papa är o spelar basket. Vi ska busa hela tiden.

Kära vänner ni skulle sett eller jag ska visa er strax min mamas sence of fasion. Alltså jag säger bara Ugley Betty släng dig i väggen här kommer Elvira.
Mama borde kanske lära sig lite mer om mode o stil innan hon skickar mig till dagis.



Döm själva.........

Nej nu ska enzo ut o jag ska mysa lite med papa.

Over and out
Elvira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0