GOD JUL!!!!!!!

Ja ni kommer att ha svårt att tro att jag har blivit så stor som jag nu är. MEN jag kan sitta, jag sitter lull som moster sa, men jag kan sitta.
O på bvc i tisdags så stannade vågen på 7950....... nästan 8 kg. Jag är så stor o stark nu. Hade växt hela 4:a cm på längden så jag svälter ju inte iaf.
Mama har varit ute både tisdag och onsdag och handlat julklappar. Jag försöker att kika lite, men jag ser ingen till mig. Papa säger att han inte ska köpa nån, så han är jag arg på.
Mama köpte mig en superfin klänning som jag ska ha i jul o nyår. Den är super fin och jag är så glad att jag fick den. Lite mina färger oxå....... RÖD!

Annars väntar snart min första jul och det blir många paket till mig. Thea skulle ha 100 paket och en present, hon har rätt stora krav, jag är bara glad om paketen är STOOOORA.

Så jag lägger in en bild här nu, på mig i finklänningen.

GOD JUL PÅ ER ALLA ÖNSKAR
ELVIRA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0