Elvira rapporterar

Nu klagar hon igen, mama alltså. Hon säger att det räcker med massage nu på nätterna och att jag kan vända mig om o sparka papa lite med. Är det mitt fel att  hon ligger så nära att jag råkar nudda henne när det spritter lite i mina ben? Hon kan ju faktist flytta på sig och lägga sig på soffan om det inte passar henne. Hon säger oxå att man ska ligga rätt i sängen o inte på tvären......... vem har sagt det? Bevisa det så ska jag hålla mig på min kant härdan efter.

Jag har börjat äta gröt nu på dagen, inte jättemkt men hon utökar det lite varje dag. Har lite svårt att be´hålla det i munnen, vill gärna spotta o klabba lite. Mama säger att det gör inget bara jag lär mig äta det.

På dagarna händer inte så mkt, vi går med enzo, äter mat och sover. Mama kanske gör nåt mer, men jag märker det inte iaf.
Ikväll ska mama jobba igen, dom ringde igår o frågade. Papa sa att det var ok, för nån måste ju ta hand om mig. Mama säger att jag ska passa på att sparka lite på papa då!

På fredag ska jag hem till mormor för mama, papa o mina mostrar ska till sthlm o kolla på BSB, det ska bli lite skönt att slippa dom ett tag. Men dom kommer hem snabbt så allt för länge är dom inte borta.

Farfar ska ha hand om hunden och jag tror enzo tycker det är superkul att busa med honom.

Då var det dax att klä på sig o vandra ut med mama o enzo.

Ha de bäst alla därute

Over and out Elvira


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0