Elvira rapporterar om Julklappar!

Då var det slut på julen, kan inte för mitt liv begripa vad det är sånt tjat om igentligen? Massa mat som jag inte får äta o massa saker i papper som bara ligger och skräpar sen.
Nej tacka vet jag promenader med mama o papa, det är verkligen nåt att se fram emot.
Nåja, jag ska tacka alla som jag fått julklappar av.

Mormor o morfar, tack för presentkortet
Farfar o Gamlefarmor, tack för pulkan och tröjan
Farmor, Faster o Farbror, tack för badrocken
Farbror P, tack för leksaksgiraffen den smakar super!!!!
Moster F m Familj, tack för kläderna och leksaken. Den smakar gott den me!
Morbror o Lisa, tack för KISS
Moster o morbröder tack för barbapappaklänningen!
Matilda tack för handduken
Mamas farmor o farfar tack för pengarna
O sist men inte minst, papas morfar, tack för pengarna. Dom kommer väl till pass när jag ska inhandla mig barbies och andra nödvändiga saker.

Mama säger att det inte blir nån barbie, men jag ska inte ge mig. Jag fick en superfin docka av mama o papa i julklapp....



hon heter Maria och är min bästaste kompis näst efter mama o papa. den finns på
www.rubensbarn.com om nån vill köpa mig en till!

Jag kände mig inte 100 på julafton och farfar trodde att det var lite fel på honom för så fort han visade sig så kände jag att jag ville gråta lite. Men det var verkligen inte hanns fel. Det körde liksom i magen och han råkade visa sig när det tryckte på som mest, förlåt!
Men det löste sig sen, bokstavligt talat!

Så nu är jag hemma med mama o papa igen. Mama har jobbat idag så jag har lekt med papa hela dagen. Sen lagom till mama kom hem la jag en sörja i blöjan. Tyckte faktist det var rätt åt henne........ tihi!

Snart är det ett nytt år och jag fyller 6 månader. Då ska jag börja med riktig välling, mama håller tummarna på att det går bra.

Lägger ut lite bilder till!



Här är farmor Helen, hon har ätit upp en hel karta med paradischoklad som ni ser..........det är ju tur hon gympar!



Här är farbror Patrik och man ska inte blanda ihop honom med morbror Patrik, fast man ser enkelt skillnad på dem. Farbror Patrik har mindre hår än morbror Patrik och kanske lite mer muskler......... se själva...



Här nedan kommer faster sara med sin kille, han spelar innebandy i morbror patriks lag, världen är visst väldigt liten ibland.



Jag skulle meddela till alla som spelar innebandy i johannes lag, Johannes bjuder på saft efter träningen härdan efter. Det har han lovat....... ;o)

Nåja, tänkte lägga in en bild på min farbror anton, men han har en viss räddsla för mig. Kanske jag verkar skrämmande, konstigt jag som är så snäll o söt. Nåja anton, jag skickar en blöja till dig!

¨Nej ni, nu ska jag hoppa isäng för imon ska vi till A6 o inhandla en overall till mig så jag kan åka pulka.

Tack återigen alla för julklapparna.

Over and out
Elvira

Kommentarer
Postat av: Lisa

Sån taskig bild på morbror Patrik!

2009-12-27 @ 15:39:30
Postat av: Melisa

Fräsig bild på brorsann !;D

2009-12-29 @ 17:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0