Elvira rapporterar

Ja ni då sitter man här i ett hus, ett stort hus om vi jämnför med våran lägenhet.
Det är min morbrors hus som vi ska bo i under veckan. Det är jättefint, med stora ytor. Synd bara att dom inte tog med sig min gåstol. Jag hade ju kunnat öva gärnet här då. Men, nej nej, dom tänkter bara på sig själva.

Farfar och gamelfarmor har varit här o hämtat sina julklappar som kom några dagar försent. Det struntade dom i, men hade det varit jag som inte fått min julklapp på julafton så hade jag blivit JÄTTE arg!

Men nu till dagens stora sanning som mama säger. Jag Elvira Sanna Dora sov hela natten inatt. Dom la mig vid halv elva och jag sov ända tills mama gick up kl kvart över 6. Mama blev totallt mållös och visste inte hur hon skulle reagera. Jag sa bara att det kommer inte bli nån vana.

Jag spenderade fm med papa och vi skrattar och leker en massa. Det är så kul att slippa mama ibland, fast det är skönt när hon väl kommer hem sen.

Nåja, sova ska jag göra nu, men INTE hela natten.

Ni får alla ha det så bra.

Kram på er
Over and out Elvira!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0