Elvira rapporterar

Ja ni alla som läser denna blogg!

Idag är det dan för dopparedagen vad det nu menas med det, själv skulle jag vilja säga. Dan före stora paketöppnardagen. Jag har önskat mig en massa saker, som:
Pennor, ritblock, en prinsessborg, ett eget rum, hästar, barbies, dockor, men inga kläder. Jag hatar att få kläder. Mama som nu är min mama informerade mig att det jag önskat mig ska jag få....... yehaaaaa. Inom några år. Men halllllååååå hur kul är det.
Jag kan slå mig i backen på att jag får en massa kläder. Dom säger att det behövs eftersom jag växer hela tiden och behöver då nya kläder så jag slipper gå inlindad i en handduk. Men jag skulle inte protestera.

Papa jobbar hela dagen idag och jag vet att mama blev lite arg, men vad ska man göra, nån måste ju jobba i familjen och när nu inte mama gör det så, blir det på papas lott.

Idag ska jag hjälpa mama att plocka iordning o packa lite inför hemresan. Ska packa med den fina klänningen som jag ska ha på mig imon.
Jag kommer bli supersöt.......As always.

Nej ni, här blir inte disken diskad.

Jag önskar er alla EN RIKTIGT GOD JUL och ta hand om de dina. Man har bara dom.

OVer and out

Elvira


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0