Elvira rapporterar

Nu sitter man här igen med mama. Det är tisdag morgon o jag var lite krasslig igår morse, men nu är jag pigg igen. Lite feber kan väl alla ha.

Helgen spenderades hemma hos mormor o morfar. Sov borta helt själv mellan fredagen och lördan. Då var mama o papa i stockholm för att titta på en konsert. Backstreet boys heter dom visst och var väldigt stora på 90-talet.
Men men, jag skötte mig exemplariskt och är snäll som få. Mormor o morfar är så snälla. Jag sov bra på natten oxå. Klart man ska göra det när inte mama är i närheten.
Bsb´s konsert var iaf superbra och mama var helt lyrisk. Tror att papa var det med men inte vågade visa nåt.

Lördagen kom dom hem tidigt och då blev det till idrottshuset för att stå i kiosken med mama. Hon var såååå duktig. Sen lagade mama o jag mat, spagetti o köttfärssås, själv fick jag potatis o palsternacka och det var lite gott.

Blir ingen bild då kameran är trasig men snart blir den lagad.

Puss på er alla!

Tack farfar för du tog hand om Enzo

Over and out
Elvira


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0