Vira

Jag eller vi bakar sockerkaka. Min mama min moster och jag. Under tiden den gräddas så sitter vi bara o hänger, ´


Jag tog även ett foto på en spindel som var på väg att sno min morbrors sko, men jag hindrade honom i sista minuten!


Seee ya later!

Mycket senare......

Kakan blev inte bra, den såg ut som en albinokaka, sa min moster. Jag smakade aldrig eftersom jag inga tänder har. Fast mama tror att dom kanske är på G. Hon gnäller att jag börjat dregla mkt och att jag håller på mkt med tungan, så vi får se om hon har rätt.

Pizza blev det här ikväll och själv lever jag på bröstmjölk o D-droppar, det sistnämnda skulle jag kunna strunta i för det smakar inte alls gott, men mama envisas med att trycka i mig det. Hela 5 droppar åt gången..... hua mig! O hon kallar mig envis.

Nåja dax att sova så jag kan vakna snart o äta, mysigt kanske man kan få ligga jämte mama o äta o kanske sova i morfars säng nu när mama ligger i mormors. Fast imon kommer papa då blir det bra igen. Föredrar att somna på hans bröst än mamas mountevrest liknande pattar. Knöligt värre.

Sov gott Zzzzzzzzzzzzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0