Morgongympa med Vira!

Vaknad vid en halv 8 och åt lite frukost i sängen, sen fick man blöjan bytt. Det är såå niiicce med torr blöja. Sen gjorde mama frukost till sig med kaffe medans jag låg i soffan och som vanligt beundrade konsten och även denna gång en ljusstrimma som letade sig igenom kuddarna.

Sen började jag med min morgongympa.

Först benlyft:



Åhej!


Åhå!!




Det är något jag kan rekomendera, vädigt bra för musklerna i bakre lår och lite tår!

Sen blev det nacklyft:



Oxå nåt jag kan rekomendera. Jag försökte få med mama på morgongympan, för hon vill ha väck dom sista gravkilona. Men hon hävdar att det inte är fettförbrännande det jag gör.......... jag tyckte ju lite snällt då att klaga inte mer då när jag försöker att hjälpa dig!

Sen blev det vila och nu ska jag sova en liten stund.

Vi ses senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0