Jaha ni!

Vi gick ner till moster vid en halv tio och jag somnade attans gott i vagnen och där stannade vi en liten stund innan vi begav oss ut på stan med kusinerna thea o rufus



På stan sov jag hela tiden för jag tycker inte det är så roligt  att gå där, men mama handlade lite till mig iaf. För stort självklart hon tror jag är tjockare än vad jag är, men halllå jag drar bara 56 än så länge.

Sen när vi kom hem så lekte min morbror med mig, jag var hans vårdare och han psyksjuk med benägenhet att ramla.

ni når honom på http://totallyzero.blogg.se

Men han är inte riktigt klok, bara så ni vet.

Nähä, nu ska jag vila, för papa kommer snart då ska vi kramas massor.

En sista sak
Jag håller koll på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0