Hej hopp allihopa!

Det blev sagan om ringen igår kväll, men jag tycer den är lite läskig så jag fick ligga på papas bröst och sova, det är mkt tryggt det.
Idag väckte jag mama kl 7 och vill då gå upp, men mama grymtade lite, så jag lät henne sova iaf en kvart till, sen ville jag verkligen GÅ upp. Hon tog upp mig och jag fick blöjan bytt......aahhhhh så skönt, torr blöja är som en ny disktrasa, som mormor skulle säga.

Fick lite frukost och låg sen i soffan och kollade in konsten på väggen, ni vet dom där 80 tals tavlorna....... tycker dom är lika facinerade varje gång. 

Sen kom det, nr two säger mama. Det var en vecka sen sist så det var riktigt skönt. Mama sa att det luktade mkt äckligt och att det var kladdigt. Nåja, det får det göra om man bara bajsar en gång i veckan.

Så nu ska jag vila innan papa kommer upp så vi kan fortsätta kramas.

Pöss på er!
 
Detta är min hund Enzo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0