Elvira rapporterar

Tjena tjena mittenbena.

Denna blogg kommer att handla om främst mig, Elvira som idag är 6 veckor o 6 dagar, alltså fyller jag 7 veckor imon. Självklart kommer det handla lite om mamma o lite om pappa med, men mest om mig.


Som sagt, Evira heter jag kom till världen den 7 juli kl 05:38 på morgonen efter att gett mamma en rejäl omgång inne i magen. När jag kom ut så blundade jag och när jag öppnade ena ögat såg jag pappa och sen när jag öppnade andra ögat så såg jag mormor....... hon var lite ful lite söt.
Upp på två kullar, eller som jag fått berättat efteråt, mammas bröst.
Dom vägde mig och vågen stannade på hela 4060g, men det är sen länge raderat, nu väger jag 5350 g, det gäller och ligga i. Växt har jag oxå gjort från 50 cm till 56,6 eller nåt, så jag börjar närma mig en storlek större i kläder.

Nu lite om mamaopapa, idag firar dom 12 år, vem kan fatta att dom väntade 12 år innan dom skaffade mig, men men skit samma, nu är jag här det är det som är det viktiga. Men iaf så fick mamma biljetter till Backstreetboys av pappa. Mamma blev superglad...... en aning töntigt tycker jag. Då man kan nöja sig med mammas o pappas skönsång ett tag till.
Mormor fyller idag oxå fyrtio tio, som mamma säger så grattis till henne.
Mormor
Nej nu ska jag vänta på att pappa ska komma hem så han kan avlasta mama lite, hon vill städa och nu verkar det finnas insperation till det.

Kolla mosters blogg www.mellemelle.blogg.se
o morbror www.totallyzero.blogg.se

Over and Out
Elvira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0